Красноїльська громада
Чернівецька область, Чернівецький район

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі сиру кисломолочного та твердого та розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 01.02.2023 21:46
Кількість переглядів: 517

Відділ освіти Красноїльської  селищної ради Чернівецького району Чернівецької області

 

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі сиру кисломолочного та твердого та розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Відділ освіти Красноїльської  селищної ради Чернівецького району Чернівецької області ЄДРПОУ 41216361 смт. Красноїльськ вул.. Штефана чел Маре 157

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021-2015 15540000-5 Сирні продукти (Сир кисломолочний, сир твердий)

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:  відкриті торги з особливостями,

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 129936 грн.00коп.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі сформований з урахуванням очікуваної вартості закупівлі.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін на аналогічні за технічними характеристиками товари, шляхом аналізу середньостатистичних цін та відповідає розміру бюджетного призначення

Якість та кількість товару:

 

1

Сир кисломолочний – 900кг.

Сир кисломолочний - консистенція та зовнішній вигляд: м’яка, мазка або розсипчаста. Дозволено незначну крупинчастість та незначне виділення сироватки. Вимоги до сировини - молоко коровяче не нижче 1 сорту, незбиране, кислотність титрована в межах 170-250 Т, вологістю 65-80%. Масова частка жиру 9%-18%, масова частка білка не менше ніж 14%.

Сир кисломолочний повинен бути білого, біло-кремового кольору, зі смаком свіжого кисломолочного продукту, мати – розсипчасту, м’яку та суху консистенцію без ознак прокислого продукту. Не має бути стороннього запаху та смаку, а також плісняви, гнилі, домішок.

Продукт має бути фасований у політіленові пакети, вага не більше 1 кг. Пакування здійснюють способом, який гарантує зберігання продукту відповідно стандарту. Без ГМО.

Якість товару повинна відповідати ДСТУ 4554:2006.

Маркування Державною мовою згідно з вимогою ст.39 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів».

2

Сир твердий 205 кг.

Сир твердий - вимоги до сировини вигтовлений з коровячого молока, масовою часткою жиру не менше – 45-50%. Сир який визріває під дією мікроорганизмів заквашувальних культур та ферментівз високою або низькою температурою оброблення сирного зерна та який пресують. Смак і запах - специфічний сирний, без сторонніх присмаків і запахів. Колір - однорідний за всією масою, від білого до жовтого.

Консинстенція – пластична, ніжна, однорідна за своєю масою.

Поверхня чиста, рівна, покрита щазхисним покриттям. Форма головки – брусок або сфера. Розфасований по 3 – 5 кг.

По якості і безпечності повинен відповідати встановленим державним стандартам (ДСТУ 6003:2008 або 2005), не містити ГМО, без домішок, що заборонені для харчування дітей.

Маркування державною мовою згідно з вимогою ст.39 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів».

 

 

Документи, оригінали або копії, які надаються у складі тендерної пропозиції повинні бути чинними на момент їх подання.

У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз «або еквівалент». Еквівалентом вважається товар з технічними та якісними характеристиками, які зазначено в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Якщо Учасником пропонується аналог та/або еквіваленти товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик аналогу та/або еквіваленти товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого аналогу та/або еквіваленти товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника. 

 

1.1. При поставці товару копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України).

1.2. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), що обов’язково відображається на етикетці маркуванням «без ГМО».

1.3. В заклад забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув. На недоброякісний товар складається акт і він повертається.

1.4. Строк придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 80 % до загального терміну придатності до споживання.

2. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами Учасника по заявці Замовника.

2.1. Поставка (передача) товару здійснюється дрібними партіями, транспортом учасника-переможця (спеціалізованим транспортом учасника-переможця з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару, температурного режиму тощо), не менше двох разів на тиждень в період з 08:30 до 12:30 год, згідно наданих заявок замовником, які можуть бути подані електронною поштою, факсом або телефоном.Учасник надає гарантійний лист з посиланням на номер оголошення про проведення даної закупівлі в якому учасник гарантує замовнику своєчасно постачати товар у  встановленні строки замовником.

2.2. Транспортування товару у заклади здійснюється автотранспортом учасника відповідно до Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні. Постачання продукції повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом  Кузов машин всередині  має бути покритий цинковим залізом, листовим алюмінієм або іншим матеріалом, дозволеним Міністерством Охорони здоров’я України для контактування з продуктами харчування.

2.3. Товар повинен бути поставлений Постачальником відповідно до вимог діючого законодавства України щодо перевезення швидкопсувних вантажів: авторефрижератором, або ізотермічним автомобілем з холодильною установкою, або ізотермічним автомобілем з додержанням температурного режиму, відповідно до вимог Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 р. за №363 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 20.02.1998 р. Для  підтвердження Учасник має надати копію техпаспорту та фото автомобіля із номерним знаком.

 2.4. Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування.

2.5. У разі виявлення неякісного  товару або такого, що не відповідає умовам договору,    Учасник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника.

2.6. Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажні – розвантажувальні роботи, повинні мати дійсну на момент поставки медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів (надати гарантійний лист).

2.7. Не допускається транспортування сирих продуктів разом з готовими продуктами харчування, не допускається постачання недоброякісних товарів або сумнівної якості, термін придатності яких  на межі закінчення, про що учасником надається гарантійні листи.

3. Замовник залишає за собою право у буд-який час відбирати зразки поставленої продукції для проведення перевірки поставленого товару відповідно до технічних характеристик. У разі встановлення невідповідності товару заданим параметрам замовник залишає за собою право повернення товару учаснику (постачальнику) та в подальшому – розірвання існуючого договору на постачання (надати гарантійний лист).

4. Оплата здійснюється відповідно до вимог діючого законодавства в Україні, таким чином Замовник після отримання товару, відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про його оплату та надає доручення на здійснення платежу, органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним п. 5 ч.1 ст. 49 Бюджетного Кодексу України.

5.1. На підставі викладеного здійснення передплати непередбачено.

5.2.Обсяги закупівлі товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Покупця.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь